Εγγραφείτε στο Newsletter!!
 
ΑΡΘΡA  >> Διατροφή >> Δίαιτα ή σωστή διατροφή


img_529644979659c.jpg

Η λέξη δίαιτα είναι αρνητικά φορτισμένη και όσοι ξεκινάνε μια περιοριστική διατροφή, έχουν πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού τους πως κάποια στιγμή στο μέλλον, όταν και θα έχουν πετύχει τον σκοπό τους ή μέρος αυτού, θα την σταματήσουν, ώστε να χαρούν τη ζωή τους τρώγοντας ελεύθερα ό,τι και σε όποια ποσότητα επιθυμούν. Μέχρι η ζυγαριά, μετά από λίγο, να τους θυμίσει ότι ήρθε πάλι η ώρα για δίαιτα.
Η λύση, προκειμένου να σπάσει αυτός ο φαύλος κύκλος,  είναι η αλλαγή στο τρόπο ζωής. Ίσως ήρθε η ώρα  να σκεφτείτε να βάλετε κάποιου είδους φυσικής δραστηριότητας στη ζωή σας και να ξεκινήσετε να κάνετε σωστές επιλογές στο φαγητό, ελέγχοντας το μέγεθος των μερίδων και την ώρα που τις καταναλώνετε.

Πράσινο τσάι
Τα αναψυκτικά διαίτης με τις τεχνητές γλυκαντικές ουσίες, μπορεί να μην έχουν θερμίδες, αλλά καταλήγουν σε άλλες επιλογές που έχουν θερμίδες. Η αποτυχημένη ικανοποίηση της λαχτάρας μας για κάτι γλυκό, οδηγεί ξανά μετά από λίγο στην αναζήτηση κάτι «πραγματικά» γλυκού και υπό το πρίσμα της ήδη καθυστερημένης ικανοποίησης, καταλήγουμε σε λάθος διατροφικές επιλογές για να ικανοποιήσουμε τη λιγούρα μας.
Αντί λοιπόν να επιλέγετε ποτά που δεν σας παχαίνουν, πιείτε καλύτερα πράσινο τσάι που θα σας αδυνατίσει.
Τα οφέλη του πράσινου τσαγιού είναι πολλά  και έρευνες έχουν δείξει πως άτομα που κατανάλωναν 2 κούπες από το συγκεκριμένο αφέψημα κάθε μέρα και για 3 μήνες, έχασαν αισθητά πόντους από την περιφέρειά τους. Απλά θυμηθείτε και σε αυτή την περίπτωση να παρασκευάσετε το τσάι μόνοι σας και να αποφύγετε τις επιλογές του εμπορίου.

Μήλα
Τα μήλα είναι καλές πηγές φυτικών ινών, που όχι μόνο βοηθούν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και τη μείωση της χοληστερίνης, αλλά ικανοποιούν το αίσθημα της πείνας, χωρίς να προσθέτουν θερμίδες στον οργανισμό. Σχετική έρευνα έδειξε πως γυναίκες που συμπεριλάμβαναν στην καθημερινή τους διατροφή τρία μήλα ή τρία αχλάδια, έχασαν περισσότερα κιλά σε βάθος χρόνου από εκείνες που κατανάλωναν τρία μπισκότα βρώμης την ημέρα, ακόμα και αν τα μπισκότα και τα φρούτα είχαν ακριβώς την ίδια ποσότητα φυτικών ινών.
Η δε εξήγηση πίσω από αυτό το αποτέλεσμα, είναι ακόμα πιο περίεργη από το ίδιο το αποτέλεσμα. Οι τροφές που απαιτούν περισσότερο μάσημα, οδηγούν στην ταχύτερη εκπλήρωση της ικανοποίησης της πείνας. Εν ολίγοις, όσο περισσότερο μασάμε, τόσο περισσότερο νομίζει και ο οργανισμός ότι τρώμε.

Αμύγδαλα
Για τις φορές που πεινάτε αλλά δε θέλετε να φάτε ολόκληρο γεύμα, οι ξηροί καρποί και πιο συγκεκριμένα τα αμύγδαλα είναι μια εγγυημένη επιλογή. Μελέτη του 2009, έδειξε πως οι γυναίκες που κατανάλωναν δυο φορές την εβδομάδα αμύγδαλα, τα κατάφερναν πολύ καλύτερα στη διατήρηση του βάρους τους, από εκείνες που δεν τα προτιμούσαν.
Τα αμύγδαλα έχουν πολλούς υποστηρικτές, καθώς έχουν λίγες θερμίδες αλλά πολλές πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, που συμβάλλουν στην ικανοποίηση της πείνας. Επιπλέον και τα αμύγδαλα, όπως παραπάνω τα μήλα, δημιουργούν σε σύντομο χρόνο το αίσθημα της πληρότητας, καθώς και αυτά εντάσσονται στην κατηγορία των τροφών που απαιτούν πολύ μάσημα.

Σολομός
Τα ψάρια είναι πολύ καλή τροφή από όποια πλευρά και αν το δείτε. Τα λιπαρά που περιέχονται στο σολομό και στα περισσότερα ψάρια, ενισχύουν τα επίπεδα του κορεσμού της πείνας σε μικρότερο διάστημα. Αν ωστόσο δεν σας αρέσει ο σολομός, βρείτε εκείνο το ψάρι που θα σας αρέσει τόσο, ώστε να το εντάξετε σε τακτική βάση στη διατροφή σας.
Ο σολομός τέλος, όχι μόνο έχει λίγες θερμίδες, αλλά είναι και μια πολύ καλή πηγή πρωτεϊνών.

Αυγά
Παρά την κακή φήμη των αυγών, η αλήθεια είναι ότι η πρωτεΐνη που περιέχουν έχει τις δυνατότητες να σας βοηθήσει σίγουρα στη διατήρηση, αν όχι στην απώλεια, βάρους. Σχετική με την κατανάλωση αυγών έρευνα, έδειξε πως όσοι έτρωγαν αυγά για πρωινό πέντε μέρες την εβδομάδα, έχασαν βάρος σε ποσοστό 65% περισσότερο από εκείνους που προτιμούσαν τοστ.
Η αλήθεια είναι ότι η πρωτεΐνη, όποια στιγμή της ημέρας και να καταναλωθεί, χορταίνει, ενώ αν καταναλώσετε πρωτεΐνη το πρωί, τότε θα σας «κρατήσει» όλη την ημέρα.

Ντομάτες
Είναι γνωστό πως όλα τα λαχανικά και πιο συγκεκριμένα τα μη-αμυλούχα, όπως τα καρότα, το σέλινο και το σπανάκι, που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, είναι ιδανικά για μια καλή διατροφή. Όπως και άλλες τροφές, που θεωρούνται σημαντικές πηγές φυτικών ινών, καταφέρνουν να διατηρούν την ικανοποίηση της πείνας, γλιτώνοντάς μας από τις «αμαρτωλές» λιγούρες.
Τα λαχανικά λοιπόν, που μπορούν να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το βάρος σας είναι πολλά, αλλά δεν έχουν όλα την καλή γεύση που έχουν οι ντομάτες. Γιατί το ζητούμενο είναι αυτό που τρώμε να προσφέρει στο σώμα και την υγεία αλλά και να μας παρέχει απόλαυση.

--------------------------------------------------------------------------------

Nutri - Care

Λ. Αλεξάνδρας 192β - Αμπελόκηποι

Λ. Ιασωνίδου 54β - Ελληνικό



Αρθρογράφος:

Click here to open the popup

Μην ξαναχάσετε ποτέ τα νέα του Nutri-Care

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Συμπληρώστε το email σας στο παρακάτω πεδίο και επιλέξτε Subscribe
Υποβολή