Εγγραφείτε στο Newsletter!!
 
ΑΡΘΡA  >> Άσκηση & Γυμναστική >> Διεθνείς συστάσεις για την άσκηση

American College of Sports Medicine

  • Για την απώλεια βάρους συστήνεται 200-300 min (3,5-5 ώρες) φυσικής δραστηριότητας, μέτριας έως υψηλής έντασης, εβδομαδιαίως.
  • Η προσθήκη άσκησης αντιστάσεων συμβάλλει στη διατήρηση της άλιπης σωματικής μάζας και στην αύξηση της δύναμης και της λειτουργικότητας των μυών.

 

International Association for the Study of Obesity (IASO)

  • Για την απώλεια βάρους συστήνεται 45-60 min/ημερησίως (320-420 min/εβδομάδα) φυσικής δραστηριότητας, μέτριας έως υψηλής έντασης.
  • Για τη διατήρηση της απώλειας βάρους συστήνεται 60-90 min/ημερησίως (420-630 min/εβδομάδα) φυσικής δραστηριότητας μέτριας έντασης ή λιγότερος χρόνος υψηλής έντασης φυσικής δραστηριότητας.
  • Μείωση καθιστικών συνηθειών.

British Association of Sport and Exercise Sciences

  • Για την απώλεια βάρους συστήνεται φυσική δραστηριότητα > 300 min/ εβδομαδιαίως, μέτριας έως υψηλής έντασης, ή μικρότερος χρόνος άσκησης (~200 min) υψηλής έντασης.
  • Για τα παιδιά 5-16 ετών συστήνεται φυσική δραστηριότητα μέτριας έως υψηλής έντασης τουλάχιστον 60 min/ημερησίως, η οποία θα περιλαμβάνει και υψηλής έντασης αεροβικές δραστηριότητες.

--------------------------------------------------------------------------------

Nutri - Care

Λ. Αλεξάνδρας 192β - Αμπελόκηποι

Λ. Ιασωνίδου 54β - Ελληνικό



Αρθρογράφος:

Click here to open the popup

Μην ξαναχάσετε ποτέ τα νέα του Nutri-Care

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Συμπληρώστε το email σας στο παρακάτω πεδίο και επιλέξτε Subscribe
Υποβολή