Εγγραφείτε στο Newsletter!!
 
ΑΡΘΡA  >> Διατροφή >> Όσα πρέπει να γνωρίζουμε για το σίδηρο


img_55f33a2021c2d.jpg

Γενικά: Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για τη λειτουργία των κυττάρων. Μεταφέρει οξυγόνο στους ιστούς και τα όργανα. Με την εισαγωγή του στο έντερο αποθηκεύεται ως φεριτίνη. Η ποσότητα της φεριτίνης στο αίμα αντιπροσωπεύει την ποσότητα του σιδήρου στο αίμα. Διακρίνεται σε φυτικό και ζωικό σίδηρο.

Συμπτώματα έλλειψης: Δυσκολία στην αναπνοή, ατονία, κόπωση, ταχυκαρδία, ωχρότητα του δέρματος. Η έλλειψη του σιδήρου από τον οργανισμό για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να προκαλέσει την εκδήλωση σιδηροπενικής αναιμίας.

Απορρόφηση: Η απορρόφηση του σιδήρου γίνεται στο λεπτό έντερο. Η αύξηση της ηλικίας είναι αντιστρόφως ανάλογη με την απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό. Η καλύτερη απορρόφηση του φυτικού σιδήρου γίνεται σε συνδυασμό με το ασκορβικό οξύ δηλαδή με την βιταμίνη C.

Περιεκτικότητα σιδήρου στα τρόφιμα:
ΦΥΤΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ:
ΖΩΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ:
--------------------------------------------------------------------------------
Nutri - Care
Λ. Αλεξάνδρας 192β - Αμπελόκηποι
Λ. Ιασωνίδου 54β - Ελληνικό


Αρθρογράφος: Παπαδοπούλου Αναστασία, Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Click here to open the popup

Μην ξαναχάσετε ποτέ τα νέα του Nutri-Care

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Συμπληρώστε το email σας στο παρακάτω πεδίο και επιλέξτε Subscribe
Υποβολή