Εγγραφείτε στο Newsletter!!
 
ΑΡΘΡA  >> Διατροφή >> Συμβουλές για επίπεδη κοιλιά


img_580a4a76ec640.jpg

Η επίπεδη κοιλιά αποτελεί ένα ιδιαίτερα όμορφο χαρακτηριστικό του σώματος και ταυτόχρονα το όνειρο πολλών γυναικών. Δυστυχώς όμως, είναι πολλές φορές αρκετά δύσκολο να αποκτηθεί, με αποτέλεσμα πολλές γυναίκες, αν και αδύνατες, να μην έχουν μια απόλυτα επίπεδη κοιλιά.

Ακολουθούν κάποιες απλές διατροφικές συμβουλές που βοηθούν στη μείωση του κοιλιακού λίπους και κατ’ επέκταση στην απόκτηση της πολυπόθητης επίπεδης κοιλιάς:

  • Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής σας θα πρέπει να περιλαμβάνει 2 – 3 φορές ψάρια, τα οποία είναι πλούσια σε ω – 3 λιπαρά, που μειώνουν την ινσουλινοαντίσταση και βοηθούν στη μείωση του σπλαχνικού λίπους.
  • Προτιμάτε τρόφιμα ολικής αλέσεως, αφού σύμφωνα με αποτελέσματα μελετών, υπάρχει θετική συσχέτιση μεταξύ της κατανάλωσης τροφίμων ολικής αλέσεως και της μείωσης της περιμέτρου της κοιλιάς.
  • Αποφύγετε την κατανάλωση ποτών και αναψυκτικών. Προτιμήστε 3 – 4 ποτήρια πράσινο τσάι, το οποίο είναι πλούσιο σε κατεχίνες που αυξάνουν το μεταβολισμό και βοηθούν στη μείωση του κοιλιακού λίπους.
  • Καταναλώνετε σε καθημερινή βάση 3 μερίδες γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά και 30γρ. ανάλατους ξηρούς καρπούς.
  • Εντάξτε στην καθημερινότητά σας κάποιας μορφής φυσική δραστηριότητα.

--------------------------------------------------------------------------------

Nutri - Care

Λ. Αλεξάνδρας 192β - Αμπελόκηποι

Λ. Ιασωνίδου 54β - Ελληνικό

 



Αρθρογράφος: Παπαδοπούλου Αναστασία, Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Click here to open the popup

Μην ξαναχάσετε ποτέ τα νέα του Nutri-Care

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Συμπληρώστε το email σας στο παρακάτω πεδίο και επιλέξτε Subscribe
Υποβολή