Εγγραφείτε στο Newsletter!!
 
ΑΡΘΡA  >> Υγεία & Εργασία >> Μικρά μυστικά για πιο ξεκούραστη εργασία

Το καλοκαίρι πλησιάζει στο τέλος του και μαζί και η ανεμελιά. Σιγά σιγά όλοι επιστρέφουν στην καθημερινότητα και στο χώρο εργασίας που για πολλούς είναι μία καρέκλα κι ένα γραφείο για τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα. Μαζί με τη ρουτίνα όμως επιστρέφουν και οι πόνοι στην πλάτη, στον αυχένα και στα χέρια αποτέλεσμα της κακής στάσης που υιοθετούμε στο γραφείο. Ευτυχώς οι κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν τη στάση και την εργονομία εξαρτώνται από εμάς, επομένως με κάποιες τροποποιήσεις στο χώρο εργασίας η καθημερινότητα μπορεί να γίνει πιο ανώδυνη. Πιο συγκεκριμένα:

• επιλέγουμε μία καρέκλα που στηρίζει τις καμπύλες της σπονδυλικής στήλης. Προσαρμόζουμε το ύψος τόσο ώστε οι μηροί να είναι παράλληλοι με το έδαφος και τοποθετούμε στα μπράτσα υποβραχιόνια για να ξεκουράζονται τα χέρια και να χαλαρώνουν οι ώμοι

• διάφορα  αντικείμενα όπως τηλέφωνο, συρραπτικό και είδη εκτυπωτή φροντίζουμε να βρίσκονται κοντά μας και να μην τεντωνόμαστε όταν χρειαζόμαστε κάτι. Οτιδήποτε δεν το φτάνουμε άνετα όταν καθόμαστε σηκωνόμαστε να το πιάσουμε.

•έχουμε το ποντίκι κοντά στο πληκτρολόγιο με τους καρπούς ίσιους και τα χέρια κοντά στο σώμα μας. Χρησιμοποιούμε συντομεύσεις από το πληκτρολόγιο και εναλλάσουμε τα χέρια στο ποντίκι (δεξί αριστερό ) έτσι ώστε να μην καταπονείται μόνο το ένα

•εάν χρησιμοποιούμε συχνά τηλέφωνο καλύτερα να έχουμε μικρόφωνο ή ακουστικά για να μην γέρνουμε το κεφάλι στο πλάι

•τοποθετούμε κάτω από το γραφείο υποπόδιο ή αν δεν υπάρχει κάποιο σκαμπό

•η οθόνη του υπολογιστή θα πρέπει να βρίσκεται ακριβώς πίσω από το πληκτρολόγιο ελαφρώς πιο κάτω από το ύψος των ματιών μας. Αν κάποιος φοράει διπλεστιακά γυαλιά τότε τη χαμηλώνει λίγο ακόμη για πιο άνετα.

Επιπλέον:

•Προσπαθούμε να έχουμε μία ευθυγραμμισμένη θέση όταν καθόμαστε ή όταν στεκόμαστε. Τα αυτιά, οι ώμοι και τα ισχία θα πρέπει να σχηματίζουν μία κατακόρυφη γραμμή. Επίσης αποφεύγουμε το σταυροπόδι και να γέρνουμε μπροστά το κεφάλι και τους ώμους

•Κάνουμε συχνά διαλείμματα ( κάθε 1 ώρα ) και  ιδανικά τα συνδυάζουμε με λίγες διατάσεις

•Αποφεύγουμε να φοράμε για πολλές ώρες τακούνια

Υιοθετώντας αυτές τις μικρές αλλαγές σίγουρα το επόμενο καλοκαίρι δεν θα έρθει γρηγορότερα θα έρθει όμως πιο ξεκούραστα. Καλή αρχή σε όλους!

--------------------------------------------------------------------------------
Nutri - Care
Λ. Αλεξάνδρας 192β - Αμπελόκηποι
Λ. Ιασωνίδου 54β - Ελληνικό


Αρθρογράφος: Ιωάννου Λασκαρίνα, Φυσικοθεραπεύτρια

Click here to open the popup

Μην ξαναχάσετε ποτέ τα νέα του Nutri-Care

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Συμπληρώστε το email σας στο παρακάτω πεδίο και επιλέξτε Subscribe
Υποβολή