Εγγραφείτε στο Newsletter!!
 
ΑΡΘΡA  >> Διατροφή >> 4 νόστιμοι λόγοι για να τρως περισσότερα αβγά


img_4acc8d6170ced.jpg

1 . Θα σταματήσεις τα τσιμπολογήματα πριν από το μεσημεριανό.


Οι άνθρωποι που προτιμούν τα αβγά για πρωινό μένουν χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και παίρνουν λιγότερες θερμίδες στο μεσημεριανό από αυτούς που επιλέγουν τα τσουρεκάκια, όπως διαπιστώνεται σε έρευνα του Πανεπιστημίου St. Louis.

2.  Θα σώσεις την όρασή σου.


Το αβγό είναι πλούσιο σε λουτεΐνη, ένα αντιοξειδωτικό που προστατεύει από την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας, μιας πάθησης που μπορεί να οδηγήσει σε τύφλωση. Το σώμα μπορεί να απορροφά περισσότερη λουτεΐνη από τα αβγά σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη τροφή, σημειώνεται σε μελέτη που δημοσίευσε η επιθεώρηση Journal of Nutrition.

3.  Έχεις σιχαθεί το σολομό.


Τρία αβγά εμπλουτισμένα με Ω-3 έχουν την ίδια ποσότητα αυτών των λιπαρών οξέων με 100 γραμμ. σολομού, λένε ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Νεμπράσκα.

4.  Θα βάλεις... μυαλό!


Το αβγό είναι μία από τις πιο συμπυκνωμένες πηγές χολίνης, μια βιταμίνη του συμπλέγματος Β που θεωρείται σημαντική για τη λειτουργία του εγκεφάλου και των νευρικών κυττάρων. Ένα αβγό έχει 25% των 425 mg που χρειάζεσαι καθημερινά.

 

--------------------------------------------------------------------------------

Nutri - Care

Λ. Αλεξάνδρας 192β - Αμπελόκηποι

Λ. Ιασωνίδου 54β - Ελληνικό



Αρθρογράφος:

Click here to open the popup

Μην ξαναχάσετε ποτέ τα νέα του Nutri-Care

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Συμπληρώστε το email σας στο παρακάτω πεδίο και επιλέξτε Subscribe
Υποβολή